Biroul Dezvoltare Profesională a Angajaților

Biroul Dezvoltare profesională a angajaților se ocupă cu proiectarea şi organizarea unor programe de formare şi perfecţionare a personalului didactic auxiliar din secretariatele facultăţilor din cadrul Universităţii din Bucureşti, având drept principal scop determinarea măsurilor de corectare a eventualelor deficienţe şi de îmbunătăţire a performanţelor profesionale.

Printre atribuțiile Biroului se numără:

  • Monitorizarea activităților profesionale ale membrilor direcției;
  • Conceperea unor proceduri necesare pentru reglementarea unitară a desfăşurării activităţilor de secretariat pe linia gestiunii şcolarității studenților, masteranzilor, doctoranzilor și consemnarea rezultatelor în documentele școlare;
  • Inițierea proiectelor specifice de regulamente, metodologii, contracte de studii și proceduri specifice școlarității;
  • Echivalarea și recunoașterea studiilor efectuate în străinătate, în colaborare cu Biroul Relații Externe și cu facultățile Universității;
  • Gestionarea activității de înscriere la concursul de admitere a candidaților români de pretutindeni, în colaborare cu Biroul Relații Externe al Universității.
    Membrii Biroului

    Lucia VODĂ
    Tel: +4021-313.90.33
    E-mail: lucia.voda@g.unibuc.ro
    crid@unibuc.ro

    Adriana Elena RADU
    Tel: +4021-313.90.33
    E-mail: adriana.radu@g.unibuc.ro

    Mircea DOMAN
    Tel: +4021-305.82.26

    Contact

     

    Tel: +4021-313.90.33

    Programul cu publicul:
    Luni-Joi: 12:00 – 14:00

    Adresă:
    Bd. M. Kogălniceanu 36-46, demisol, camera Petre Antonescu, Sector 5, 050107, București

    Share This