Serviciul Resurse Umane

Serviciul Resurse Umane este subordonat Direcției Resurse Umane și are drept principale activităţi evidenţa personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic al Universitatii din Bucuresti, întocmirea formelor pentru încadrarea şi promovarea în funcţie a personalului Universităţii, indiferent de forma de angajare (bază, cumul intern, cumul extern) şi emiterea deciziilor corespunzătoare, precum și emiterea deciziilor privind acordarea gradaţiilor de merit pentru personalul Universităţii din Bucureşti, creşteri salariale în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare şi cu regulamentele şi procedurile aprobate în Senatul Universităţii.

Alte atribuții ale Serviciului Resurse Umane constau în:

  • Întocmirea formelor pentru următoarele cazuri: transferări, detaşări, şomaj, încetarea contractului individual de muncă şi emiterea deciziilor aferente;
  • Calcularea vechimii pentru acordarea concediilor de odihnă, medicale şi pentru creşterea şi îngrijirea copiilor;
  • Stabilirea vechimii pentru acordarea sporului de stabilitate aferent personalului didactic şi didactic auxiliar;
  • Emiterea actelor adiţionale pentru modificarea elementelor salariale ale contractului individual de muncă: salariu, tranşe de vechime în învăţământ, grade şi trepte profesionale, sporuri legale pentru personalul din Universitatea din Bucureşti, angajat în unităţile primite în gestiune;
  • Emiterea actelor adiţionale pentru modificarea elementelor contractuale privind locul de muncă, funcţia, durata contractului individual de muncă, timpul de muncă, programul de lucru, norma de lucru pentru personalul din Universitatea din Bucureşti, angajat în unităţile primite în gestiune;
  • Întocmirea documentelor pentru salariaţii cărora le încetează contractul individual de muncă: decizia de încetare în conformitate cu prevederile Codului Muncii, nota de lichidare, încheierea carnetului de muncă (la data abrogării Decretului) şi emiterea adeverinţei de vechime;
  • Menţinerea legăturii cu Agentia Forţelor de Muncă în vedere obţinerii repartiţiilor de muncă;
  • Emiterea deciziilor referitoare la modificarea indemnizaţilor de conducere pentru cadrele Universităţii din Bucureşti;
  • Întocmirea şi depunerea la Casele de Pensii a dosarelor de pensie pentru limita de vârstă şi muncă depusă, de invaliditate, de urmaş, anticipate, în cazul semnării delegaţiei de reprezentare a pensionabilului;
  • Întocmirea şi eliberarea de adeverinţe privind vechimea în muncă pentru înscrierea la concurs a cadrelor didactice, adeverinţe pentru conducătorii de doctorat, adeverinţe de vechime în muncă şi adeverinţe privind diverse sporuri;
  • Întocmirea şi eliberarea adeverinţelor de vechime pentru cetăţenii români stabiliţi în străinătate şi expedierea lor la Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;
  • Întocmirea şi vizarea permanentă a legitimaţiilor de serviciu;
  • Întocmirea listei de propuneri pentru preşedinţii de bacalaureat şi anunţarea cadrelor didactice numite de Ministerul Educaţiei şi Cercetării;
  • Pregătirea dosarelor salariaţilor lichidaţi, pensionaţi şi a cadrelor didactice care au participat la concursuri pentru ocuparea posturilor didactice, în vederea arhivării;
  • Întocmirea diverselor situaţii statistice de personal;
  • Rezolvarea tuturor problemelor referitoare la managementul resurselor umane;
  • Relaţia cu publicul privind problemele de personal;
  • Documentarea şi informarea la zi a prevederilor legale referitoare la problemele de personal;
  • Organizarea şi derularea operaţiunilor de administrare de personal din Centrele de Cercetare ale Universităţii din Bucureşti (contracte individuale de muncă, decizii, adeverinţe de personal);
  • Întocmirea şi gestionarea dosarelor personalului care desfăşoară activităţi în cadrul proiectelor cu finanţare comunitară tip LLP;
  • Întocmirea situaţiilor statistice lunare/trimestriale/anuale privind câştigurile salariale, costurile forţei de muncă vacante şi a diverselor rapoarte privind resursele umane;
  • Organizarea şi derularea activităţilor de arhivare;
  • Actualizarea în aplicaţia de salarii a tuturor modificărilor intervenite la contractul individual de muncă, date personale, bancare etc;
  • Organizarea şi derularea operaţiunilor de administrare personal din Centrele de Cercetare ale Universităţii din Bucureşti (contracte individuale de muncă, decizii, adeverinţe de personal, etc);
  • Întocmirea diferitelor rapoarte, situaţii, dosare de lucru etc. solicitate de către Directorul de Resurse Umane;
  • Studierea legislaţiei muncii în vigoare, pentru a putea asigura activitatea în domeniul resurselor umane;
  • Colaborarea cu colegii din alte departamente privind relaţiile de muncă;
  • Întocmirea statului de funcţii pentru unităţile gestionate şi actualizarea lor în funcţie de fluctuaţia de personal şi de schimbarile survenite pe parcursul anului (transformări de post, mutări de post, reorganizare unitate);
  • Întocmirea deciziilor de înfiinţare, transformare, mutare, ocupare, vacantare a posturilor, potrivit aprobărilor Universităţii din Bucureşti;
  • Eliberarea cărţilor de muncă din arhiva Universităţii din Bucureşti pentru foştii salariaţi care s-au lichidat sau care nu au ridicat cărţile de muncă;
  • Arhivarea dosarelor de personal, a actelor de personal şi depozitarea acestora în arhivă;
  • Întocmirea documentaţiei preliminare pentru medicina muncii şi angajare.
    Membri

    Aelenei Grecia Ana
    E-mail:ana.grecia@hr.unibuc.ro

    Alionte Gheorghe
    E-mail:gheorghe.alionte@hr.unibuc.ro

    Bordianu Doina Mihaela

    Dumitru Maria Cristina
    E-mail:cristina.dumitru@hr.unibuc.ro

    Iacob Oana Roxana
    E-mail:roxana.iacob@hr.unibuc.ro

    Lupașcu Gabriela Daniela
    E-mail:gabriela.lupascu@hr.unibuc.ro

    Marica Nicoleta
    E-mail:nicoleta.marica@hr.unibuc.ro

    Năforniță Maria
    E-mail:maria.nafornita@hr.unibuc.ro

    Nicea Carmen
    E-mail:carmen.nicea@hr.unibuc.ro

    Niță Mihaela
    E-mail:mihaela.nita@hr.unibuc.ro

    Șelaru Isabel Patricia
    E-mail:isabel.selaru@hr.unibuc.ro

    Pârcălăbescu Corina Oana
    E-mail:corina.parcalabescu@hr.unibuc.ro

    Drăgoi Alina
    E-mail:alina.dragoi@hr.unibuc.ro

    Contact

    Șef Serviciu
    Eugenia FOARFECĂ
    Tel:+4021-307.73.55
    E-mail: eugenia.foarfeca@hr.unibuc.ro

    Adresă:
    Bd. M. Kogălniceanu 36-46, Sector 5, 050107, București

    Share This