Căutare
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

În perioada 26-27 octombrie 2018, a avut loc în București cel mai mare eveniment de carieră din România, târgul de cariere „Angajatori de TOP”. Desfășurat la Sala Palatului, evenimentul a reunit peste 10.000 de vizitatori, 130 de companii, peste 6.000 de joburi și 34 de workshop-uri și conferințe.

Peste 10.000 de vizitatori au fost prezenți în cele două zile de eveniment, iar 85% dintre candidați au găsit cel puțin un job în domeniul căutat de ei. Dintre cei peste 10.000 de candidați în căutarea unui job, 1.300 de persoane au avut ocazia să participe la workshop-uri și conferințe, sesiuni în domeniul lor de interes.  În cadrul workshop-urilor, participanții au avut parte de sesiuni de carieră, sesiuni bazate pe competențele cerute de angajatori în anul 2018, precum time management, teamwork, sesiuni în care au avut parte de activități practice. Au învățat cum să-și administreze și să-și planifice eficient bugetul, au făcut primii pași în digital și au experimentat realitatea virtuală, prin intermediul ochelarilor VR. Tot în cadrul workshop-urilor au învățat să-și construiască un profil de LinkedIn atractiv pentru orice angajator.

Zona conferințelor IT a reprezentat un alt punct de interes pentru participanții la eveniment. În cadrul conferințelor TechTalks, pasionații de domeniul IT au fost martori la studii de caz din zone precum inteligență artificială si automatizare. Un topic foarte util pentru studenți și absolvenți a fost cel referitor la cum să facă tranziția de la un proiect academic la unul real de software development. Persoanele pasionate de FinTech au descoperit ce înseamnă digitalizarea și cum se reflectă ea în domeniul financiar-bancar.

În urma evenimentului, CV-urile celor care au fost prezenți la Sala Palatului vor fi analizate de specialiști în recrutare, iar dacă se potrivesc cu cerințele joburilor vor fi chemați la un prim interviu.

Cei care nu au ajuns la ediția care tocmai s-a încheiat, pot participa la ediția virtuală a evenimentului, care se va desfășura pe www.hipo.ro în perioada 5-25 noiembrie. Participanții trebuie să își creeze un cont sau să-și actualizeze CV-ul pe site-ul www.hipo.ro, iar ulterior pot interacționa cu platforma evenimentului, vor putea vizita profilurile online ale companiilor, pot vizualiza joburile disponibile și cerințele solicitate de angajatori, respectiv pot aplica la joburi și se pot înscrie la seminarii online (webinarii). Participarea la „Angajatori de TOP Virtual” este gratuită.

Companiile care doresc să participe la „Angajatori de TOP Virtual” se pot înscrie până pe 5 noiembrie 2018 la adresa de e-mail angajatori@catalyst.ro.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.

Share This