Căutare
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) lanseaza apel la contribuții pentru Revista Quality Assurance Review for Higher Education (QAR), Vol. 8, Nr. 2, 2018. QAR este o publicaţie academică, semestrială, care se concentrează asupra aspectelor privind asigurarea calităţii în învăţământul superior din România, facilitează transferul de bune practici şi contribuie la comunicarea între experţii interni şi externi.

Tematica principală a acestui număr vizează „Evoluții recente în evaluarea studiilor universitare de masterat și doctorat”, iar cei interesați pot trimite articole la adresa qar@aracis.ro până la data de 23 noiembrie 2018. Perioada estimată pentru apariția volumului este luna decembrie 2018, iar publicarea articolelor academice este gratuită. Mai multe informații despre instrucțiunile de redactare și transmitere a articolelor găsiți aici

Editorii încurajează propunerea spre publicare a rezultatelor cercetărilor, mai ales a celor care evaluează impactul sistemelor de asigurare a calităţii, procedurilor şi metodologiilor. De asemenea, sunt binevenite analizele teoretice ale calităţii în învăţământul superior, evaluările comparative şi aspectele internaţionale ale politicilor şi practicilor care se concentrează asupra identificării metodelor, sistemelor şi bunelor practici transferabile.

Revista QAR, indexată în cataloage și baze de date internaționale (EBSCO, UrlichsWeb și J-Gate), este editată din fondurile proprii ale ARACIS şi asigură și sustenabilitatea proiectului „Dezvoltarea şi consolidarea culturii calităţii la nivelul sistemului de învăţământ superior românesc – QUALITAS”, Contract POSDRU/155/1.2/S/141894.

Primul număr al revistei Quality Assurance Review for Higher Education (QAR) din anul 2018 poate fi consultat aici.