Căutare
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Contracte în derulare

Service aparate de aer condiționat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Referat de necesitate – servicii.doc

S.C. ILDA SERVICE GROUP S.R.L.
Persoana de contact: Dide Laurentiu Tel: 0722.718.785

Persoana de contact Birou Achiziții: Mircea Hanganu
Tel: +0421-307.73.47
E-mail: mircea.hanganu@achizitii.unibuc.ro

 

Service aparatură birotică

 

Referat de necesitate – servicii.doc

1. Service Mașini de calcul cu bandă/ Mașini de numărat bani/Mașini electrice de scris
S.C. SERVICE BIROTICA-2N S.R.L.
Persoană de contact: Dl. Anton
Tel: +40722.719.022

Persoană de contact Birou Achiziții: Melnic Roxana
Tel: +4021-305.72.95

2. Service Copiatoare CANON
S.C. SAMA CONSUL S.R.L.
Tel: +4021-242.30.94

Persoană de contact Birou Achiziții: Cristina Neagoe
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

3. Service copiatoare, imprimante, faxuri altele decât CANON
S.C. EXPERT COPY S.R.L.
Tel: +4021-311.36.51

Persoană de contact Birou Achiziții: Cristina Neagoe
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

Service microscoape

 

Referat de necesitate – servicii.doc

S.C. OPTICOM SERVICE S.R.L.
Persoană de contact: Dl. Puica
Tel: +40722.898.517
Dl. Radu
Tel: +40744.375.842

Persoană de contact Birou Achiziții: Mircea Hanganu
Tel: +4021-307.73.47
E-mail: mircea.hanganu@achizitii.unibuc.ro

 

Calculatoare

 

Se vor completa referate separate pentru fiecare lot în parte evidențiat în tabelele de mai jos.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Livrarea se va face în 15 zile lucrătoare.

Persoană de contact Birou Achiziții: Cristina Neagoe
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

Calculator ACalculator BCalculator C
ModelDell Optiplex 3050 MTDell Optiplex 3050 MTDell Optiplex 3050 MT
ProcesorIntel B250 i3Intel B250 i5Intel B250 i5
porturi USB101010
Memorie RAM4 GB8 GB16 GB
HDD500 GB500 GB500 GB
unitate opticaDVD-RWDVD-RWDVD-RW
MouseDaDaDa
TastaturaDaDaDa
Monitor21,5″21,5″21,5″
Sistem de operareWindows 10Windows 10Nu
Pret fara TVA303035803380
Laptopuri
Se vor completa referate separate pentru fiecare lot în parte evidențiat în tabelele de mai jos.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Livrarea se va face în 15 zile lucrătoare.

Persoană de contact Birou Achiziții: Cristina Neagoe
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

 

Laptop ALaptop B
ModelAsus P2540UAAsus P2440 UA
Diagonala15,6″14″
ProcesorInter Core i5 -7200Inter Core i5 -7200
porturi USB44
Memorie RAM4 GB4 GB
HDD500 GB500 GB
unitate opticaDaDa
MouseNuNu
Camera WebDaDa
Sistem de operareDaDa
Pret fara TVA24502960
Imprimante și multifuncționale

 

 

Se vor completa referate separate pentru fiecare lot în parte evidențiat în tabelele de mai jos.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Livrarea se va face în 15 zile lucrătoare.

Persoană de contact Birou Achiziții: Cristina Neagoe
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

 

Imprimanta AMultifunctional B
ModelEpson L 120CANON i-SENSYS MF247dw
tipInkjet colorlaser A/N
formatA4A4
duplexmanualautomat
interfataUSBUSB
functiiImprimareImprimare Copiere Scanare
Pret fara TVA311.991012.32

 

 

Papetărie

 

Referat de necesitate – produse.doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse atasat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 20 a lunii, referat ce va fi transmis Departamentului de Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza acestui referat aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Departamentul de Achiziții Publice.

În perioada 20-25 ale lunii se vor întocmi contractele subsecvente aferente referatelor aprobate anterior în decursul lunii (până pe data de 20 a lunii) după data 25 a lunii se vor emite facturile fiscale, ce vor fi corelate cu avizele de expediție și introduse în Emsys pentru efectuarea plăților.

Se vor completa referate separate pentru fiecare articol contabil în parte evidențiat în tabelele de mai jos.

Pentru birourile/departamentele din cadrul Rectoratului UB, produsele de papetărie vor fi aduse în Magazia Universităţii din Bucureşti – trimestrial, urmând ca fiecare birou/departament să ridice produsele, în funcţie de necesităţi, pe bază de bon de consum.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Acolo unde este cazul se va specifica exact tipul sau culoarea (ex: Bloc notes cu spiră, A5, 60 file, dictando sau matematică; Marker permanent, 1-4.6mm, diferite culori – menționați culoarea dorită).

Livrarea se va face în 2 zile lucrătoare.

Persoana de contact Departament Achizitii Publice: Nicoleta Trifu
Tel: +0421-307.73.47
E-mail: nicoleta.trifu@achizitii.unibuc.ro

Articol contabil- 20.01.01.pdf
Articol contabil- 20.01.09.pdf
Articol contabil- 20.05.30.pdf

Hârtie

 

 

 

 

 

 

 

 

Referat de necesitate – produse.doc

Procedura Interna privind achizitia de produse prin magazie (1).doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse atasat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 20 a lunii, referat ce va fi transmis Departamentului de Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza acestui referat aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Departamentul de Achiziții Publice.

Pentru birourile/departamentele din cadrul Rectoratului UB, produsele: hârtie xerox, hârtie colorată şi cartoane vor fi aduse în Magazia Universităţii din Bucureşti – trimestrial, urmând ca fiecare birou/departament să ridice produsele, în funcţie de necesităţi, pe bază de bon de consum.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Livrarea se va face în 2 zile lucrătoare.

Persoana de contact Birou Achiziții: Mircea Ungureanu
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: mircea.ungureanu@achizitii.unibuc.ro

Lot I – Articol contabil- 20.01.09.pdf
Lot II – Articol contabil- 20.01.09.pdf

 

 

Cartușe de toner

 

 

Referat de necesitate – produse.doc

Mod completare referate

Referatele de necesitate vor fi aduse la Biroul Achiziții (clădirea Rectoratului, Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5, București- persoană de contact Cristina Neagoe: 021.307.73.95), completate exact cu tipurile de cartușe și prețurile conform listei ce se regăsește pe site-ul Universității. Acolo unde nu se cunoaște tipul cartușului pentru o imprimantă anume se vor cere informații.

Menționăm că pentru fiecare categorie de toner (ex: Hp, Canon, Lexmark, etc.) se vor face referate separate deoarece tonerele sunt achiziționate pe contracte separate conform specificațiilor din fiecare lot.
Pentru efectuarea unei comenzi de cartuș de toner se va completa referatul de necesitate pentru produse ce se regăsește în secțiunea formulare.

Primirea referatelor de necesitate se va face până cel tarziu pe data de 15 a lunii în curs. Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Referatele de necesitate vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact Birou Achiziții: Cristina Neagoe
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

Lot 1 – Lexmark
Lot 2 – CANON
Lot 3 – HP
Lot 4 – Kyocera
Lot 5 – Xerox
Lot 6 – Konica Minolta
Lot 7 – Samsung
Lot 8 – Toshiba
Lot 9 – Sharp
Lot 10 – Epson
Lot 11 – Panasonic
Lot 12 – Ricoh

Produse de curățenie

Referat de necesitate – produse.doc

Referat de necesitate – produse BFS.doc
Referat de necesitate – produse Cercetare.doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse atașat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 20 a lunii, referat ce va fi transmis Biorului de Achiziții înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza acestui referat aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către biroul de Achiziții.

În perioada 20-25 ale linii se vor întocmi contractele subsecvente aferente referatelor aprobate anterior în decursul lunii (până pe data de 20 a lunii) după data 25 a lunii se vor emite facturile fiscale, ce vor fi corelate cu avizele de expediție și introduse în EmSys pentru efectuarea plăților.

Se vor completa referate separate pentru fiecare articol contabil în parte evidențiate în tabelele de mai jos.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Biroul Achiziții (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Livrarea se va face în 2 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme.

Persoană de contact Biroul Achiziții: Alina Țurpac
Tel: +4021-307.73.76
E-mail: alina.turpac@achizitii.old.unibuc.ro

Produse de curățenie.pdf

Servicii de medicina muncii

S.C. NEW BLUE LIFE MEDICAL CENTER S.R.L.
Persoană de contact: Julieta Szasz
Tel: +40786.093.564
E-mail: julieta.szasz@bluelife.ro

Persoană de contact SSM: Mariana Lăzărean
Tel: +4021-307.73.68
E-mail: mariana.lazarean@g.unibuc.ro

Servicii de dezinsecție și deratizare

S.C. GEMINI TRADE DDD SRL
Persoană de contact: Bîrzu Dincă
Tel: +40744.634.846

Persoană de contact Birou SSM: Mariana Lăzărean
Tel: +4021-307.73.68

Electrice

 

 

Referat de necesitate – produse.doc

Mod completare referate

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achizitii Publice (clădirea Rectoratului, Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5, București- persoană de contact Mircea Ungureanu: 021.307.73.95), completate exact cu produsele și prețurile conform listei ce se regăsește pe site-ul Universității.
Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ce se regăsește în secțiunea formulare.
Primirea referatelor de necesitate se va face până cel tarziu pe data de 15 a lunii în curs. Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.
Referatele de necesitate vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții
În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoana de contact Biroul Achiziții: Mircea Ungureanu
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: mircea.ungureanu@achizitii.unibuc.ro

Electrice.pdf

 

 

Sanitare

 

 

 

 

 

Referat de necesitate – produse.doc

Mod completare referate

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achizitii Publice (clădirea Rectoratului, Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5, București- persoană de contact Mircea Ungureanu: 021.307.73.95), completate exact cu produsele și prețurile conform listei ce se regăsește pe site-ul Universității.

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ce se regăsește în secțiunea formulare.

Primirea referatelor de necesitate se va face până cel tarziu pe data de 15 a lunii în curs. Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Referatele de necesitate vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoana de contact Biroul Achiziții: Mircea Ungureanu
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: mircea.ungureanu@achizitii.unibuc.ro

Sanitare.pdf

 

 

 

Feronerie

 

 

 

 

Referat de necesitate – produse.doc

Mod completare referate

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achizitii Publice (clădirea Rectoratului, Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5, București- persoană de contact Mircea Ungureanu: 021.307.73.95), completate exact cu produsele și prețurile conform listei ce se regăsește pe site-ul Universității.

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ce se regăsește în secțiunea formulare.

Primirea referatelor de necesitate se va face până cel tarziu pe data de 15 a lunii în curs. Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Referatele de necesitate vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoana de contact Biroul Achiziții: Mircea Ungureanu
Tel: +4021-307.73.95
E-mail: mircea.ungureanu@achizitii.unibuc.ro

Feronerie.pdf

 

 

Achiziții

Contact

Coordonator Departament
Cristinel SIMION SANDU
Tel: +4021-307.73.76
E-mail: cristi.sandu@achizitii.unibuc.ro

Programul de audienţe
Luni-joi: 08:00 – 16:00
Vineri: 08:00 – 13:30

Tel: +4021-307.73.47
+4021-307.73.76
+4021-307.73.95
+4021-305.82.95
Fax: +4021-313.95.75
E-mail: contact@achizitii.unibuc.ro

Programul cu publicul:
Luni-joi: 08:00 – 16:00
Vineri: 08:00 – 13:30

Magazia UB
Tel: +4021-307.73.82

Adresă:
Bd. M. Kogălniceanu 36-46, demisol,Sector 5, 050107, București

Noutăți

Share This